Minggu, 01 Mei 2011

Hardisk/flasdisk gunane anggo nyimpen data utawi system operasi. Ade sesai masalah ane tepuk tiang ane berhubungan jak hardisk, boye je hardys tongos mebelanja. Yen teknisi ane suud ngadep hardisk maan bati trus mebelanja ke hardys to mare berhubungan bedik. Pertanyaan - pertanyaan ane bakat kumpulang tiang contone sare beten ne :
  1. Kenapa hardisk pas nginstal XP orahange sing mebaca atau CDne orahange usak?? Jawabne : coba cek jumper hardiskne be diposisi master ape sing,jumper CD/DVD masi cek kadang jumper salah ngeranaang eror,Kabel Pata/IDE kadang mebalik masang antara CD lan Hardisk,Masang kabel usahaang ane lebih dawa ke motherboard ane bawak ke hardisk/CD,biasane yen mebalik komputer agak lambat. Sing nyak booting , seting nae di bios CD no satu jang, hdd di no 2.
  2. Nginstal XP di Laptop Mini jek eror gen, F3 quit keto gen engken ne? Jawabne : ragane harus ngae CD XP ane suport SATA nganggo N-lite,USB Prep8,anggo masi Daemon tool. Ape madan keto? Nlite anggo nyangin Program atau driver di CD XP, USB Prep8 anggo ngae XP pang booting uli flasdisk (maksudne yen gagal ngae XP SATA pangsing ngutang2 kepingan CD, tinggal ngecukang flasdisk ,seting booting pertama uli flasdisk/USB) wintoflash dadi masi anggo lebih simpel carane nganggo, Daemontool anggo ngae simulasi CD, nyanan hasil file ISO/image uli Nlite to abe ke daemontool ( ne masi berfungsi pangsing ngutang2 kepingan CD). alih gen downloadne di 4shared.com nah!!!
  3. Pelih baan ngeklik flasdisk/hardisk jek meformatan, engken carane ngembaliang data? Download gen recuva to anggo ngembaliang. Men ne jani bemeformat trus be meinstal XP / Win 7 ngidaang ngembaliang?

2 komentar:

Suta Aryasa mengatakan...

wkwkwkwkwkw. .mekite kedek rage mace postingane brow. . wkwkwkwkwk

Anonim mengatakan...

hehehehe nyen ne nah? adi kedek?